Niezbyt długa amortyzowana smycz wpięta jednym końcem w szelki, drugim w pas biodrowy. Pies i jego opiekun. Zgrany i nierozerwalny zespół. Czytając mapę i zawarte w niej wskazówki, docierają do kolejnych punktów kontrolnych. Zdobywają nagrody. To wszystko na leśnych ścieżkach. W atmosferze przepełnionej nieskrępowaną radością, umiarkowanym wysiłkiem i duchem rywalizacji.
Gorąco zapraszamy Was wszystkich na DOGTREKKING organizowany podczas Pikniku dla Rodzin Adopcyjnych Stowarzyszenia Boksery Niczyje.
REJESTRACJA:
Biuro zawodów znajdziecie w Altanie Leśnej. Każdemu zarejestrowanemu uczestnikowi zostanie przydzielony numer startowy wraz z kartą startowa. Pamiętajcie, że karta startowa jest niezbędna do wzięcia udziału w zabawie.
START:
11:00 – w kategorii indywidualnej (pies z opiekunem)
11:30 – w kategorii rodzina (pies z całą rodziną)
ODPRAWA WETERYNARYJNA:
Dla wspólnego bezpieczeństwa każdy z psów biorących udział w zabawie musi posiadać aktualne szczepienie przeciw wściekliźnie. Dlatego prosimy zabrać ze sobą książeczkę lub paszport psa biorącego udział w trekkingu. Zalecamy posiadanie udokumentowanych szczepień przeciwko chorobom zakaźnym.
ODPRAWA TECHNICZNA:
Zawodnicy ustawiają się w wyznaczonym przez organizatorów miejscu (niedaleko altany leśnej). Każda zarejestrowana osoba posiadająca kartę startową uczestnika, otrzyma również mapę zawodów (jedna na jeden numer startowy). Następnie powiemy Wam o przebiegu trasy i rzeczy na które należy zwrócić uwagę. Bezpośrednio po odprawie technicznej rozpocznie się finałowe odliczanie i na dany sygnał …. cała naprzód!
TRASA:
Zawody polegają na pokonaniu trasy przygotowanej przez organizatorów, odszukanie punktów kontrolnych i wykonanie znajdujących się tam instrukcji. Punkty oznaczone są na mapie oraz opisane w kolejności od najmniejszego, tj. 1 (Punkt Kontrolny 1) do największego. Punkty należy 'zdobywać’ właśnie w takiej kolejności. Punktami kontrolnymi może być leśna tablica edukacyjna z której trzeba będzie coś odpisać lub kartka z hasłem umieszczona przez prowadzących trekking.
Na mapie znajdziecie także alarmowe numery telefonów organizatorów, na które możecie dzwonić w przypadku nieszczęśliwych zdarzeń (nie dotyczy chwilowego zagubienia na trasie)
UWAGA:
Na całej trasie oraz przez cały czas przebywania w bazie zawodów obowiązuje bezwzględny ZAKAZ spuszczania psów ze smyczy!
META:
Finiszując pamiętajmy, że po przekroczeniu linii mety należy przekazać kartę startową uczestnika organizatorom, to pozwoli zmierzyć czas pokonania trasy.
Zawodnik klasyfikowany jest w pierwszej kolejności na podstawie ilości zdobytych punktów kontrolnych, co weryfikowane jest poprawnym wypełnieniem karty startowej. W drugiej kolejności brany jest pod uwagę czas, w którym trasa została pokonana.
DEKORACJA ZWYCIĘZCÓW:
Dekorację została zaplanowana na godzinę 14:00. Istnieje prawdopodobieństwo, że zostanie przeprowadzona nieco wcześniej. Jest to uzależnione od powrotu uczestników z trasy.
ŻYCZYMY UDANEJ ZABAWY I POWODZENIA NA TRASIE.